Onze aanpak
Meijer Administratieve Diensten verleent administratieve diensten aan particulieren, middelgrote en kleine bedrijven waaronder ZZP-ers.
Particulieren kunnen bij ons terecht voor al hun belastingzaken zoals het invullen van hun belastingformulier.
Voor bedrijven kunnen wij de financiële administratie opzetten en bijhouden en voorzien van fiscaal advies. Ook de (eventuele) loonadministratie kunnen wij verzorgen.
Daarnaast kunnen ondernemers voor al hun belastingaangiften (zowel privé als zakelijk) bij ons terecht.
Een administratiekantoor is niet alleen een kostenpost, maar een belangrijke investering die u ook vele financiële voordelen oplevert. Zij weten namelijk als geen ander welke aantrekkelijke regelingen er voor u zijn als ondernemer. Door uw administratie uit handen te geven, bespaart u veel tijd die u juist beter kunt besteden aan zaken waar u weer goed in bent.
Ons klantenbestand is zeer gevarieerd, van schoonmaakbedrijf tot architect en van beautysalon tot it-consultant. In tegenstelling tot onnodig dure accountantskantoren werken wij tegen voordelige tarieven. Door onze kleinschaligheid bent u bij ons geen nummer, maar krijgt u de persoonlijke aandacht die u verdient. Bovendien zijn wij, in tegenstelling tot andere administratiekantoren, ook in de avonduren geopend.
Mocht uw interesse zijn gewekt of heeft u nog vragen, neem dan gerust contact met ons op.
Onder het genot van een kopje koffie of thee kunnen wij onze diensten verder toelichten en uw eventuele vragen beantwoorden. Uiteraard is een eerste oriënterend gesprek kosteloos en geheel vrijblijvend!
Ons kantoor is geopend op afspraak. Van maandag tot en met vrijdag van 9.00 uur tot 21.00 uur zijn wij telefonisch bereikbaar op telefoonnummer 06-51879139. Graag tot ziens op de Kantoorgracht 1a te Delft.
Particulieren kunnen bij ons terecht voor al hun belastingzaken zoals het invullen van hun belastingformulier.
Voor bedrijven kunnen wij de financiële administratie opzetten en bijhouden en voorzien van fiscaal advies. Ook de (eventuele) loonadministratie kunnen wij verzorgen.
Daarnaast kunnen ondernemers voor al hun belastingaangiften (zowel privé als zakelijk) bij ons terecht.
Een administratiekantoor is niet alleen een kostenpost, maar een belangrijke investering die u ook vele financiële voordelen oplevert. Zij weten namelijk als geen ander welke aantrekkelijke regelingen er voor u zijn als ondernemer. Door uw administratie uit handen te geven, bespaart u veel tijd die u juist beter kunt besteden aan zaken waar u weer goed in bent.
Ons klantenbestand is zeer gevarieerd, van schoonmaakbedrijf tot architect en van beautysalon tot it-consultant. In tegenstelling tot onnodig dure accountantskantoren werken wij tegen voordelige tarieven. Door onze kleinschaligheid bent u bij ons geen nummer, maar krijgt u de persoonlijke aandacht die u verdient. Bovendien zijn wij, in tegenstelling tot andere administratiekantoren, ook in de avonduren geopend.
Mocht uw interesse zijn gewekt of heeft u nog vragen, neem dan gerust contact met ons op.
Onder het genot van een kopje koffie of thee kunnen wij onze diensten verder toelichten en uw eventuele vragen beantwoorden. Uiteraard is een eerste oriënterend gesprek kosteloos en geheel vrijblijvend!
Ons kantoor is geopend op afspraak. Van maandag tot en met vrijdag van 9.00 uur tot 21.00 uur zijn wij telefonisch bereikbaar op telefoonnummer 06-51879139. Graag tot ziens op de Kantoorgracht 1a te Delft.
